AIM HIGH,
NO LIMITS!

“Personal Training is een investering in jezelf. Ik vind het belangrijk dat jij betrokken raakt bij hoe jij begeleidt wordt.”

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

 

 

Persoonlijke training met resultaat

Mijn naam is Mike Dekker. Ik ben 18 jaar militair geweest binnen het Korps Mariniers. Hier heb ik mij gespecialiseerd als sportinstructeur en personal trainer. Zo is mijn passie ontstaan voor het persoonlijk begeleiden van mensen, ze te helpen hun doelen te bepalen, vast te leggen en te realiseren!

Nu wil ik jou graag helpen om je doelen te behalen. Of het nu gaat om conditietraining, spieropbouw of afvallen; wij stellen samen een professioneel plan op dat jouw weg naar succes zal zijn. Dit gaat door middel van een persoonlijk uitgestippeld schema om jou op het gewenste niveau (of gewicht) te krijgen.

Is een personal trainer iets voor jou?

Een personal trainer is er voor actieve één-op-één coaching en begeleiding. Voor mental support én professionele instructies. Voor vorderingen, hoogtepunten en ook de dalen.

Een personal trainer is jouw vriend, schouder, meester en pusher in dezelfde les: de weg naar resultaat. MD Personal Training is de ervaren kracht die jou helpt om een doel dat jij voor ogen hebt, ook te bereiken.

Hoe dat in z’n werk gaat?

Lifestyle coach & voedingsadvies

We leven in een drukke en snelle wereld waarin onze vitaliteit continu uitgedaagd wordt en onder druk staat. We worstelen met stress en klachten rondom onze mentale, fysieke en/of emotionele conditie. Zo kun je stress hebben van voedingskeuzes, stress van het werk dat je doet of stress van de zorgen over gezondheid.

Klantervaringen

Rifka
Sportschema

Ik sport nu ruim 3 maanden middels een sportschema gemaakt door Mike en dat bevalt erg goed. Het is afwisselend en nieuw, de nieuwe oefeningen zorgen ervoor dat mijn spieren weer worden geprikkeld en de afwisseling werkt zeer motiverend. Door de begeleiding van Mike is mijn techniek ook verbeterd en als ik even in een “sportdip” zit, weet hij mij altijd weer te motiveren. Het aller belangrijkste vind ik, dat ik plezier hou in het sporten. Het is zwaar maar erg leuk omdat je merkt dat je vooruit gaat. Kortom het is een top trainer!

Frans van Eijk
Trainingsschema trailrun

Een 33 km trail met dik 1000 hoogtemeters is bepaald geen kattenpies. Mike had een schema gemaakt gericht op uitlopen, de tijd was niet belangrijk. In november 2016 begon ik met het schema, dat bestond uit hele gevarieerde onderdelen en het bouwde prachtig op. De hele voorbereidingstijd geen enkele blessure gehad en achteraf gezien is het gewoon een perfect schema geweest. Maar ja, dat kun je wel aan Mike overlaten, bij het Korps Mariniers doen ze veel van dit soort trainingen. En het resultaat mocht er zijn. Op 26 maart 2017 de hele trail bij Verdun (Frankrijk) uitgelopen. Af en toe afzien hoort erbij, dat is ook de fun van dit soort evenementen, toch? In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het schema en al je support tijdens de opbouw!!! Zonder jouw kennis en motivatie had ik het niet gered.

Rene
Mike en Matthijs

Mijn vrouw en ik trainen nu bijna 10 weken bij MD personal training, met Matthijs. Wij zijn uiterst tevreden! Matthijs luistert heel goed naar onze wensen (en beperkingen), en ons doel.

De trainingen zijn erg afwisselend (wat het leuk maakt). We leren onze grenzen opzoeken en verleggen! Zeer tevreden.

Claire van Uden
Personal training

Na een duidelijk en professioneel intake gesprek, is er een persoonlijk plan gemaakt voor mijn trainingen. Dat geeft een zeer vertrouwt gevoel zeker omdat ik beperkt ben vanwege een oude blessure. Inmiddels zijn wij een aantal weken verder en voel mij beter dan ooit in balance met mijn lichaam! Een aanrader voor iedereen die een optimaal doel wilt bereik met echte persoonlijke aandacht!

MD Personal Training op Instagram

Ga hier naar onze instagram pagina

Nu ook MD op YouTube!!
Even volgen, voor alles home workouts!!
#homeworkout #youtube #trainhard #baarn #fitness
...

9 0

PLANK WORKOUT!
Deze workout met verschillende plank varianten kun je ook mooi combineren met voorgaande workouts, of bijvoorbeeld om je workout mee te eindigen. Maar je kan er ook in ochtend mee beginnen om te werken aan je core stability!
De plank is, net als de squat, een compound oefening. Je traint er alle spieren van je lichaam mee:

1. LAGE PLANK. Plaats je ellebogen onder je schouders, voeten iets uit elkaar. Span je buik-been- en bilspieren aan. Zorg dat je lichaam in een rechte lijn is en door goed je buikspieren aan te spannen het hangen in je rug voorkomt.
2. SIDE PLANK. Begin op je zij liggend met je voeten op elkaar (voor wat meer stabiliteit kan je een voet voor de ander plaatsen.) Zet je elleboog onder je schouder op de grond en til jezelf omhoog. Je steunt nu op een elleboog en je voeten en vormt ook nu een rechte lijn van schouder, naar heup, naar voet.
3. SHOULDER TAPS. Je begint in de hoge plank positie, handen zijn onder je schouders en ne voeten zet je uit elkaar. Nu ga je met je linker hand je rechter schouder aantikken, vervolgens doe je hetzelfde met je rechter hand. Blijf zo recht als een plank, je heupen en rug blijven recht, als er een glas water op je rug zou staan mag die er niet afvallen!
4. ROTATING PLANKS. Begin met een hoge plank positie. Zwaai je rechterhand omhoog via de zijkant van je lichaam zodat je lichaam zijwaarts draait terwijl je in deze plank houding staat. Hou vast voor 2 sec en dan ga je door naar de andere kant!

30sec voer je de oefening uit, 15 sec rust, 4 à 5 rondes!
SUCCES!
#plankworkout #homeworkout #stayhome #staystromgandfit #healthylifestyle #commit2fit #baarn #ptstudio #justdoit #fitness #plankvariation @md_personal_training @strongandfitforwomen_baarn
...

5 0

Een 4 min Tabata core workout met een bal! (Je kan ook eventueel een dumbell gebruiken of Kettlebel als je deze hebt)

1. Wall sit arm raises
2. Wall sit rotation
3. Burpees with ball
4. Ball plank pass

1. Ga tegen een muur aanzitten, benen in een hoek van 90 graden. Span je buik, billen en bovenbenen goed aan. Breng de bal eerst voor je borst en dan recht omhoog met gestrekte armen. Zorg ervoor dat je rug hierbij mooi recht blijft.
2. Blijf in die muur zit positie en roteer je lichaam van rechts naar links. Span je buikspieren aan en houdt contact met je rug tegen de muur.
3. Vanuit een staande positie breng je de bal naar de grond, maak een burpee. Kom terug in een lage hurk positie (voeten squat positie) pak de bal en breng de bal met gestrekte armen recht omhoog. Blijf ten alle tijde goed je buikspieren aanspannen en een rechte rug.
4. Kom in plank positie. Plaats je handen onder je schouders, voeten iets uit elkaar. Spanning op je buikspieren, billen en benen. Nu verplaats je de bal (of ander gewicht) van rechts naar links onder je borst door. Zorg dat je heupen mooi recht blijven.
Dit zijn 4 oefeningen voor het trainen van je core stability, maar tegelijkertijd ook je benen, schouders en armen.
Download een tabata timer en ga aan de slag voor 20 sec en vervolgens 10 sec rust. Dit herhaal je 4 sets, pak even rust voor 2 minuten en dan doe je nog een blokje van 4 sets.
Maak foto’s en filmpjes en tag ons vooral! Vinden we leuk!! Succes!
#homeworkout #trainhard #fitness #healthylifestyle #personaltraining @mintgroen_sportenlifestyle @strongandfitforwomen_baarn #fitlife #
...

7 0

Wil jij meer hulp in deze tijden van crisis ?
Meld je dan nu aan, voor online coaching.
Samen maken wij een online schema, waar jij thuis zelf mee aan de gang kan gaan.
Voor meer informatie stuur ons een DM bericht, of ga naar onze site www. mdpersonaltraining.nl
Aim high no limits !! #onlinecoaching #md #mdpersonaltraining #personaltraining #coaching #baarn #healthylifestyle
...

1 0

Lieve leden!

Zoals jullie hebben meegekregen moeten sportclubs tot 6 april hun deuren sluiten.
Nou zijn wij een kleine Personal Training studio en daarom zijn wij aan het onderzoeken wat we nog wel en niet kunnen/mogen doen. Buiten dit feit om vinden wij de gezondheid en gemoedstoestand van onze klanten het allerbelangrijkst. En ook belangrijk te weten wat ieders behoefte hierin is.

Deze drastische maatregelen die wij vanmiddag allemaal te horen hebben gekregen moet even verwerkt worden. Kinderen hebben geen school, je kan wel of niet naar je werk, het zijn spannende tijden. Daarom hebben wij besloten om in ieder geval morgen onze deur te sluiten. Als kleine ondernemers vinden wij dit dit allemaal heel spannend. Maar het sterkt ons dat we de juiste keuzes maken in het maatschappelijk belang en het belang van onze community. De 1 op 1 trainingen kunnen vooralsnog doorgaan, op gepaste afstand, zonder lichamelijk contact en met de voorzorgsmaatregelen die wij al hanteerden. Je kan ons persoonlijk appen hoe je hier tegenover staat. Aankomende week gaan de groepstrainingen niet door. Wij gaan bekijken hoe wij jullie kunnen voorzien van eventueel thuistrainingen en vanaf volgende week in een kleine groep (buiten)trainingen te volgen. We vinden het belangrijk om alternatieven aan te kunnen bieden om te bewegen, met elkaar in contact te blijven en door deze moeilijke tijd heen te komen. Wij houden jullie dus de komende dagen op de hoogte hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.
Het belangrijkste is dat wij samen op verantwoordelijke wijze dit nare virus onder controle krijgen. Vanuit dat oogpunt handelen we en zullen we ook altijd de veiligheid en gezondheid van jullie en onszelf voorop stellen. Samen staan we sterk. Stay healthy, stay strong!

Wil je hier met ons even over babbelen, heb je vragen? Wij staan voor je klaar!

Lieve groet
Mike & Cindy
...

7 0

Deze rammer traint nu een klein jaartje bij ons, hij startte met een gewicht van 122 kilo en had geregeld last van overtollig maagzuur.
Waarbij trainingen in te hoge hartslag niet te doen waren.
Nu bijna 25 kilo lichter, en een goede balans in zijn voeding en trainingen maakt hij ontzettend grote sprongen.
Waarbij hij een jaar geleden , na een warming up er al helemaal af lag, zo hard gaat hij nu op de assault bike.

Alleen door hard te werken, en de juiste motivatie te vinden kun je resultaten halen!
#uitjecomfortzone #proud #motivation #fitness #fit #balans #personaltraining #baarn
...

10 0