AIM HIGH,
NO LIMITS!

“Personal Training is een investering in jezelf. Ik vind het belangrijk dat jij betrokken raakt bij hoe jij begeleidt wordt.”

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

 

 

Persoonlijke training met resultaat

Mijn naam is Mike Dekker. Ik ben 18 jaar militair geweest binnen het Korps Mariniers. Hier heb ik mij gespecialiseerd als sportinstructeur en personal trainer. Zo is mijn passie ontstaan voor het persoonlijk begeleiden van mensen, ze te helpen hun doelen te bepalen, vast te leggen en te realiseren!

Nu wil ik jou graag helpen om je doelen te behalen. Of het nu gaat om conditietraining, spieropbouw of afvallen; wij stellen samen een professioneel plan op dat jouw weg naar succes zal zijn. Dit gaat door middel van een persoonlijk uitgestippeld schema om jou op het gewenste niveau (of gewicht) te krijgen.

Is een personal trainer iets voor jou?

Een personal trainer is er voor actieve één-op-één coaching en begeleiding. Voor mental support én professionele instructies. Voor vorderingen, hoogtepunten en ook de dalen.

Een personal trainer is jouw vriend, schouder, meester en pusher in dezelfde les: de weg naar resultaat. MD Personal Training is de ervaren kracht die jou helpt om een doel dat jij voor ogen hebt, ook te bereiken.

Hoe dat in z’n werk gaat?

Lifestyle coach & voedingsadvies

We leven in een drukke en snelle wereld waarin onze vitaliteit continu uitgedaagd wordt en onder druk staat. We worstelen met stress en klachten rondom onze mentale, fysieke en/of emotionele conditie. Zo kun je stress hebben van voedingskeuzes, stress van het werk dat je doet of stress van de zorgen over gezondheid.

Klantervaringen

Rifka
Sportschema

Ik sport nu ruim 3 maanden middels een sportschema gemaakt door Mike en dat bevalt erg goed. Het is afwisselend en nieuw, de nieuwe oefeningen zorgen ervoor dat mijn spieren weer worden geprikkeld en de afwisseling werkt zeer motiverend. Door de begeleiding van Mike is mijn techniek ook verbeterd en als ik even in een “sportdip” zit, weet hij mij altijd weer te motiveren. Het aller belangrijkste vind ik, dat ik plezier hou in het sporten. Het is zwaar maar erg leuk omdat je merkt dat je vooruit gaat. Kortom het is een top trainer!

Frans van Eijk
Trainingsschema trailrun

Een 33 km trail met dik 1000 hoogtemeters is bepaald geen kattenpies. Mike had een schema gemaakt gericht op uitlopen, de tijd was niet belangrijk. In november 2016 begon ik met het schema, dat bestond uit hele gevarieerde onderdelen en het bouwde prachtig op. De hele voorbereidingstijd geen enkele blessure gehad en achteraf gezien is het gewoon een perfect schema geweest. Maar ja, dat kun je wel aan Mike overlaten, bij het Korps Mariniers doen ze veel van dit soort trainingen. En het resultaat mocht er zijn. Op 26 maart 2017 de hele trail bij Verdun (Frankrijk) uitgelopen. Af en toe afzien hoort erbij, dat is ook de fun van dit soort evenementen, toch? In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het schema en al je support tijdens de opbouw!!! Zonder jouw kennis en motivatie had ik het niet gered.

Rene
Mike en Matthijs

Mijn vrouw en ik trainen nu bijna 10 weken bij MD personal training, met Matthijs. Wij zijn uiterst tevreden! Matthijs luistert heel goed naar onze wensen (en beperkingen), en ons doel.

De trainingen zijn erg afwisselend (wat het leuk maakt). We leren onze grenzen opzoeken en verleggen! Zeer tevreden.

Claire van Uden
Personal training

Na een duidelijk en professioneel intake gesprek, is er een persoonlijk plan gemaakt voor mijn trainingen. Dat geeft een zeer vertrouwt gevoel zeker omdat ik beperkt ben vanwege een oude blessure. Inmiddels zijn wij een aantal weken verder en voel mij beter dan ooit in balance met mijn lichaam! Een aanrader voor iedereen die een optimaal doel wilt bereik met echte persoonlijke aandacht!

MD Personal Training op Instagram

Ga hier naar onze instagram pagina

“Personal Training is een investering in jezelf. Ik vind het belangrijk dat jij betrokken raakt bij hoe jij begeleidt wordt.” Ben jij opzoek naar persoonlijke begeleiding, wacht dan niet te lang en mail mij via info@mdpersonaltraining.nl
Kom op ! Met die goeie voornemens.
#goeievoornemens #2020 #personaltraining #fitness #fitnessmotivation #discipline #aimhigh #nolimits #baarn #lifestyle
...

35 1

Happy new year !!!
#2020 #happy #lifestyle #personaltraining #baarn
...

7 0

Maak een doel!
Koppel je goede voornemen aan een doel. Dit maakt het leuker en makkelijker om je aan je goede voornemen te houden. Een stok achter de deur! Een ding is zeker, het moment dat je je doel behaalt ben je super trots en het stimuleert om weer een nieuw doel in je agenda te zetten.#goeiedoelen #2020 #personaltraining #fitness #baarn #lifestyle
...

9 0

Persoonlijke begeleiding heeft enorm veel voordelen
Ik ben van mening dat het fysieke aspect van persoonlijke begeleiding enorm veel voordelen met zich meebrengt. Dieetboeken, verschillende trainschema’s van internet, schema van de fitnessinstructeur uit de lokale sportschool, adviezen van je buurvrouw. Je hebt alles al geprobeerd. Misschien heb je zelfs al een Personal Trainer gehad, maar is die er ook niet in geslaagd om jou je doelstelling te laten behalen.
Bij een plan voor jouw doelstellingen moet rekening worden gehouden met heel veel verschillende factoren; leeftijd, activiteitsniveau, hoe vaak kan je trainen, hoelang, genetische factoren en veel meer. Een belangrijk woord wat altijd centraal moet staan is; personalisatie. Ik neem al deze factoren in achting en personalisme een plan voor jou als individu.#lifestyle #personaltraining #goeievoornemens #sport #motivation #fitnessmotivation #fitlife #lifestyle #2020 #baarn #fitness #gym
...

20 0

Tips om een winterdip te voorkomen

Slik extra vitamine D. Diverse onderzoeken hebben uitgewezen dat de waardes van vitamine D in het bloed dalen na een aantal weken winter. Dit komt omdat je vitamine D voor een belangrijk deel via zonlicht binnenkrijgt en in de winter schijnt de zon nou eenmaal veel minder.

Sporten
Ga lekker bewegen! Tijdens sporten wordt er namelijk endorfine aangemaakt en dit stofje verhelpt depressieve gevoelens en een slecht humeur!

Ga naar buiten
Ga het liefst naar buiten in het eerste daglicht. Het licht in de ochtend bevat relatief veel blauw en blauw licht remt de productie van melatonine (het hormoon wat je slaperig maakt). Behoud je slaap/wakker rimtme
Behoud je normale slaap/wakker ritme en geef niet toe aan extra slaapuren, zodat je biologische klok niet verstoord raakt.

Gezonde voeding
Ook al heb je de neiging tot koolhydraatrijke voeding, probeer toch zo gezond mogelijk te eten en drink voldoende water. Lekker veel groente en het liefst zo min mogelijk suiker.

#winterdip #2020 #goeievoornemens #mdpersonaltraining #baarn #motivation #goals #lifestyle#personaltraining #fitnessmotivation #fitness #strong #fitnessmotivation
...

4 0

Met de kerstdagen jezelf weer lekker volgegeten ?
Don’t worry 😉
In die twee dagen veranderd er niets !
Die twee dagen genieten zorgen ervoor dat je weer gemotiveerd raakt om weer zelf bewust te worden !

Genieten van fijne dingen #liefde #samenzijn #bewustwording #lifestyle #mdpersonaltraining #motivation
...

13 0